Jag vill sova vid stranden, inte i huset!

En av höjdpunkterna i gårdagens Robinson var när Beatrice tyckte att de skulle riva det befintliga huset som bara hade behövts dammas av lite, för att hon ville sova nere vid "stranden" av den anledningen att huset inte var trevligt! Galenskap! Och denna Beatrice dödade en salamander helt i onödan! Idiotiskt! En annan höjdpunkt var den fina stranden deltagarna väntade sig som visade sig vara värsta stinkande träskmarken. Vet inte om jag var skadeglad men jag skrattade gott åt det! En skön person var han den där Erik med den röda tuppkammen. 

Jag såg inte slutet på Robinson då jag tyckte att det var roligare att gå och hänga tvätt =) Men min kära sambo uppdaterade mig imorse om vem som åkte ut och det var ju klockrent, första paret i Robinson blev splittrat. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar