Här ska skruvas och lagas!

Det är ett riktigt busväder idag, snöar på tvären, det känns som att jag kan leva utan snön nu.

Imorgon bitti är det dags att fara till barnmorskan för besök nr2, då ska det mätas, vägas och div. saker. Har hört att man får lyssna på hjärtljuden ganska tidigt i graviditeten, undrar om vi får göra det imorgon!? 
Det hade varit fantastiskt kul!
Hade så sjuka drömmar inatt, jag drömde att jag mekade med allt som gick att skruva isär, jag mixtrade och skruvade med t ex. den ena bilen, med laptopen, stereon och bilstereon. Min sambo tror att mitt undermedvetna saknar att skruva med saker, jag kan tillägga att jag gjorde det mycket förut då främst med bilar men intresset avtog och jag lade av med det, gjorde det endast om det var absolut nödvändigt. 
Men nu känner jag att det börjar tändas ett litet intresse igen så jag ska ge mig på vår ena bil och börja ge den lite kärlek
Sambon har sitt vanliga illamående på morgonen, men det är dock inte som det var innan utan det är bättre, vilket är skönt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar