Dagens middagstips!

Är ungsstekt fläskfilé med potatis, grönpepparsås och lingon, det ska bli riktigt gott. Lördagsmys med kära sambon och magen på hög nivå ikväll=)

Blir nog lite Wallanderfilm ikväll med, fast vi brukar somna i reklampausen, tur vi har inspelningsbar box nuförtiden, mycket smidig uppfinning!
Såg en annons på barnkläder idag, fastnade för en vit t-shirt med röd text som löd: "Kärleksbevis", jag tyckte att den var klockren så nu ligger den på min att köpa lista tillsammans med Pappamuggen, har även kollat in lite barnvagnar, spjälsängar och skötbord.
Fick tips av min svåger att hålla koll efter barnvagn med svängbara hjul, pga att de ska vara lättare att köra än en vanlig barnvagn, så en sådan såg jag, med grön liggdel och svart sittdel. Men det är ett tag kvar så vi hinner titta på ett gäng innan vi slår till.
Min kära sambo har fått en graviditetsnoja på äpplen, hon äter dom hela tiden, från morgon till kväll och säkert mitt i natten emedan jag sover, tycker det är lite gulligt. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar