PREMIÄR! Första bilderna på bebisen!

Vilken upplevelse och obeskrivlig känsla det var att få se vår son/dotter igår, lyckan var total=) Vi fick 5 st. jättebra bilder och allt var bara bra med den lilla. Födseln är beräknad till första oktober och våra beräkningar på bebisens ålder var korrekta, den lilla är alltså 17+1 idag. Att få se den lilla på skärmen igår var underbart, den sparkar, rörde på armarna, munnen och fötterna, vi fick se när den suger på tummen och när den gör tummen upp=) och detta blev fångat på bild. Och jag var helt vilse på sjukhuset av den enkla anledningen att min blick var fäst på korten jag hade i handen, så min älskade sambo påpekade "nej, inte den hissen", "nej, inte in där" osv, med ett skratt till följd. Kassörskan i butiken på sjukhuset blev nyfiken när hon fick se mig stå med korten i handen och frågade "har ni fått ultraljudbilder? Kan jag få se?", stolt som bara den, säger jag "javisst, absolut, titta här den gör tummen upp" och så börjar hon berätta om sina barn och hur längesen det var hon väntade barn=) Som sagt detta var en grym dag=) Översta kortet suger den lilla på tummen och på det nedre kortet är det tummen upp som gäller.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar