Grillkött och vårvärme.

Lördag morgon, endast jag är vaken i huset förutom lillkissen som var här i kontoret och snurrade innan. Idag blir det grilla som gäller för nu hade svärmor med sig grillkött när hon kom igår kväll=) Och så vankas det riktigt vårväder, tittade på smhi:s 5 dygnsprognos och den visar på toppar upp till 14 grader i skuggan, det är målahusetväder, dock ska jag inte göra det för jag håller på med ett annat projekt som är brådskande, jag håller på att bygga ett mindre stall som jag hoppas få inflyttningsbart nu i helgen. 

Och min kära lilla sambo äter sina äpplen dygnet runt, här om natten vaknade jag vid halv4 tiden av att någon (läs sambon) satte tänderna i ett äpple, det ljudet blir ganska högt vid den tidpunkten=) Men det är inget jag stör mig på, tvärtom så tycker jag att det är gulligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar