Nu vet "morfar"

Då var påsken över! Påskmiddagen gick bra i lördags, det var en 3-rätters, förätt var senapssill, lax, ägg alla dessa låg på varsin brödbit, detta var min favorit. Huvudrätten var citronkyckling med ris och sallad, efterrätten var en chokladtårta med congnac i, den stod jag över. Och svärfar blev väldigt glad över att få bli morfar, det är fjärde barnbarnet för honom. Han sa till mig att stå på mig och inte gifta mig med min sambo för att han har alltid önskat sig ett barnbarn med mitt efternamn, givetvis skojade han men det var en rolig komentar.

Något föl har det inte kommit ännu men det blir nog inom det närmsta=) *SPÄNNANDE*
I eftermiddag kommer en tjej hit som brukar vara här och hjälpa till med träningen av främst unghästarna då hon jobbat med detta i England, hon kommer att stanna några dagar.
Och vädret kan man inte klaga på, det har grillats nästan varenda dag=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar