Uppdatering!

Det var inte igår =)
Det kom ett litet Cyrano De Bergerac föl, det blev ett sto.
Vi har fotograferats för tidningen Vi föräldrar Gravid, det var en spännande upplevelse,mycket trevlig fotograf och väldigt duktig.
Just nu är det sommarvärme med besked, runt 30 grader varmt i skuggan, man håller sig mest inomhus i det "svala" huset som mäter 28,5 grader varmt..
Den lilla bebisen rockar loss rejält där inne i magen, varenda dag är det disco=) Jag har dock inte lyckats känna något men det kommer nog.
Det är dags för föräldrar kurs, den drar igång nästa vecka. Meningen var att den skulle starta i mitten eller slutet på september men blev tidigare lagd och det känns bra då vi är beräknade att få vårt lilla barn den 1:a oktober=)
Vi är inne i sista trimestern nu så det är inte långt kvar=)
Min älskade sambo lider av foglossning titt som tätt och jag lider med henne då hon knappt kommer upp när hon väl har satt sig, mig veterligen finns det inte så mycket jag kan göra åt det än att hjälpa henne så gott jag kan, men smärtan kan jag inte göra något åt tyvärr.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar