Barnmorskan imorse!

152 slag/min var det på bebisen när vi var hos barnmorskan imorse, det var en enorm känsla att få höra slagen. Enligt sägnen så är väl över 150 slag/min en flicka!?
Igår köpte vi vår första barnvagn, även det var en grym känsla, lite overkligt för både mig och min kära sambo. Den står i hallen så man börjar vänja sig lite smått, men som sagt så sker det antagligen saker under hela graviditeten och en stund efter som får en att känna att allt känns en smula overkligt. Man tror att man har full koll men det har man inte, det kommer känslor hela tiden som överraskar en, det är bara att följa med vågen.
Blev intervjuad av tidningen Vi föräldrar gravid, en jättetrevlig journalist som spårade mig via min blogg, denna intervju är planerad att komma med i nr4 i Augusti. Detta var en intressant upplevelse som jag känner kan vara väldigt kul att visa upp för vårt lilla barn när det blir äldre =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar