Blanka papper!

Vår kära bil rullade igenom besiktningen med blankt papper (Volvo såklart) =)

Just nu regnar det ute och det är skönt, då växer betet, det är ju inte så långt kvar tills det är dags för att släppa ut hästarna på sommarbete. En STOR nackdel med regnet är att jag inte kan grilla åtminstone inte på det vanliga sättet, det går ju dock fortfarande att grilla inne i ugnen eller inomhusgrill, men det blir ju inte riktigt detsamma. Senaste fölet Mr.Crowley växer och frodas, han är en busig kille med mycket vilja, och han har mycket fina gångarter, det ska bli mycket intressant att visa honom på fölvisningen i augusti. 
Och så till vår bebis i älskade sambons mage, hon/han gör sig till känna genom att sprattla till när min sambo reser sig upp från sittande läge, längtar tills jag kan se den lilla röra på sig där inne. 18:e maj så ska vi få lyssna på bebisens hjärta, det trodde jag att man fick i samband med ultraljudet men ack så jag bedrog mig, det var tv utan ljud=) Bästa filmen någonsin dock=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar